REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

MYHEART

(dalej: „Regulamin”)

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

    1. Przedmiotem Regulaminu jest określenie warunków i zasad korzystania ze Sklepu Internetowego należącego do Sprzedawcy, podstawowych warunków korzystania z funkcjonalności Sklepu Internetowego, trybu postępowania reklamacyjnego, zasad przetwarzania danych osobowych, a także praw, obowiązków i zakresu odpowiedzialności MyHeart oraz Klienta.
    2. Podmiotem będącym właścicielem oraz administratorem Sklepu Internetowego jest MyHeart. Nazwa Sklepu Internetowego, jego koncepcja, wygląd graficzny, znak towarowy oraz bazy danych są własnością MyHeart i podlegają ochronie prawnej na podstawie właściwych przepisów.
    3. Do korzystania ze Sklepu Internetowego niezbędne jest posiadanie urządzenia elektronicznego z dostępem do sieci Internet oraz odpowiednią przeglądarką stron www albo podobnym oprogramowaniem o zbliżonych parametrach.
    4. MyHeart świadczy na rzecz Klientów za pośrednictwem Sklepu Internetowego usługi drogą elektroniczną w rozumieniu Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną polegające na umożliwieniu Klientom zamawianie Towarów i zawieranie umów sprzedaży oraz dokonywanie płatności za Towary oraz prowadzanie Konta.
    5. Ze Sklepu Internetowego mogą korzystać wyłącznie Klienci będący konsumentami. W przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą Zamówienia mogą składać tylko osoby, dla których Zamówienia nie będą związane z prowadzoną działalnością gospodarczą i nie będą posiadały charakteru zawodowego.
    6. W przypadku przedsiębiorców, osób prawnych lub jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej oraz dla odbiorców hurtowych należy kontaktować się z działem sprzedaży MyHeart dostępnym za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem kontakt@lbear.pl.
    7. Klient może składać Zamówienia w Sklepie Internetowym przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
    8. Klient może uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego na stronie Sklepu Internetowego oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk lub zapisać na Trwałym nośniku.
    9. Zgodnie z art. 12 ust. 1 pkt 3 Ustawy o Prawach Konsumentów, Sprzedawca niniejszym wskazuje dane kontaktowe dla Klientów: adres: ul. Henryka Sienkiewicza 106 lok. 3a, 50-348 Wrocław, e-mail: kontakt@lbear.pl.
  2. DEFINICJE I INTERPRETACJA

    1. Zwroty i wyrażenia użyte w niniejszym Regulaminie posiadają następujące znaczenie:
      1. Dni Robocze – oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;
      2. MyHeart lub Sprzedawca – My Heart Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu przy ulicy Henryka Sienkiewicza 106 lok. 3a, 50-348 Wrocław, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000786324, REGON: 383373069, NIP: 8982250457, o kapitale zakładowym w wysokości 15.000 złotych;
      3. Klient – osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych zawierający ze Sprzedawcą umowę za pośrednictwem Sklepu Internetowego w zakresie niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z art. art. 221 Kodeksu cywilnego; od 1 stycznia 2021 r. przez Klienta rozumie się także osobę fizyczną zawierającą ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego umowę bezpośrednio związaną z działalnością gospodarczą tego Klienta, w sytuacji, gdy taka umowa nie posiada dla tego Klienta charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez tego Klienta działalności gospodarczej;
      4. Kodeks cywilny – ustawa z dnia z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t.j. z dnia 16 maja 2019 r., Dz.U. z 2019 r. poz. 1145);
      5. Konto – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedającego, w którym gromadzone są dane oraz informacje o złożonych Zamówieniach;
      6. Koszyk – funkcjonalność Sklepu Internetowego, w której widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu oraz umożliwiająca Klientowi wpisanie numeru kodu rabatowego, a także ustalenie i modyfikację danych zamówienia, w szczególności: ilości produktów, adresu dostawy, danych do faktury, sposobu dostawy, formy płatności;
      7. Regulamin – niniejszy regulamin;
      8. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;
      9. Sklep Internetowy – serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę dostępny pod adresem https://lbear.pl/, za pośrednictwem którego Klient ma w szczególności możliwość złożenia Zamówienia i opłacenia go;
      10. Strona lub Strony – MyHeart lub Klient w zależności od kontekstu;
      11. Produkty – produkty MyHeart, takie jak misie lub inne produkty będące własnością Sprzedawcy, którą Klient może nabyć w Sklepie Internetowym;
      12. Treści – wszelkie pochodzące od MyHeart informacje, dane, treści, elementy, materiały, algorytmy, schematy, utwory, oznaczenia, logotypy, nazwy, znaki, symbole, opisy i zdjęcia, niezależnie od ich charakteru, formatu i sposobu zapisu lub przedstawienia;
      13. Trwały nośnik – materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci;
      14. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem na skutek złożenia i realizacji Zamówienia;
      15. Usługi – usługi świadczone przez MyHeart za pośrednictwem Sklepu Internetowego na rzecz Użytkowników, wskazane w pkt 1.4;
      16. Ustawa o Ochronie Danych Osobowych – ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. z dnia 30 sierpnia 2019 r., Dz.U. z 2019 r. poz. 1781);
      17. Ustawa o Prawach Konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. z dnia 28 stycznia 2020 r., Dz.U. z 2020 r. poz. 287);
      18. Ustawa o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. z dnia 6 lutego 2020 r., Dz.U. z 2020 r. poz. 344);
      19. Zamówienie – składana przez Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego oferta nabycia Towarów.
    2. Tytuły paragrafów użyte w niniejszym Regulaminie zostały w nim zawarte jedynie dla wygody i odniesienia i nie będą miały znaczenia dla interpretacji niniejszego Regulaminu.
    3. Słowa w liczbie mnogiej odnoszą się również do liczby pojedynczej i vice versa.
  3. OGÓLNE WARUNKU KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO

    1. Do złożenia Zamówienia wymagane jest posiadanie aktywnego adresu e-mail oraz numeru telefonu. Na podany przez Klienta w czasie składania Zamówienia numer telefonu MyHeart może wysyłać wiadomości Klientowi o statusie realizowanego Zamówienia lub transakcji płatniczej
    2. Zamówienie można składać przez zarejestrowane Konto lub bez obowiązku rejestracji Konta.
    3. Klient składając Zamówienie, zobowiązany jest zaakceptować treść niniejszego Regulaminu za każdym razem, kiedy składa Zamówienie.
    4. Produkty zakupione w Sklepie Internetowym nie podlegają wymianie, chyba że zachodzą przesłanki wynikające z praw rękojmi za wady fizyczne w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
    5. Sprzedawca jest zobowiązany i zobowiązuje się świadczyć usługi i dostarczać rzeczy wolne od wad.
    6. Wszystkie ceny podawane przez Sprzedawcę wyrażone są w złotych polskich (PLN) i są cenami całkowitymi, tzn. zawierają wszelkie składniki takie jak cła i podatki, w tym podatek VAT. Ceny wyświetlone w Sklepie Internetowym zamieszczone przy danym Towarze stanowią ceny brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Zamówieniem, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu dostawy i składaniu Zamówienia.
    7. Ceny Produktów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw.
    8. Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie, zabezpieczenie wszelkich istotnych postanowień umowy w celu uzyskania dostępu do tych informacji w przyszłości następuje w postaci:
      1. potwierdzenia zamówienia poprzez wysłanie na wskazany adres e-mail: zamówienia, faktury pro forma, informacji o prawie odstąpienia od umowy, niniejszego regulaminu w wersji pdf, wzoru formularza odstąpienia od umowy w wersji pdf, linków do samodzielnego pobrania regulaminu i wzorca odstąpienia od umowy;
      2. dołączenia do zrealizowanego zamówienia, wysłanego do wskazanego miejsca wydania rzeczy wydrukowanych: dowodu zakupu, informacji o prawie odstąpienia od umowy, niniejszego regulaminu, wzoru formularza odstąpienia od umowy.
    9. Sprzedawca informuje o znanych mu gwarancjach udzielonych przez osoby trzecie dla Produktów znajdujących się w Sklepie Internetowym.
    10. Sprzedawca nie pobiera żadnych opłat za komunikację z nim z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość, a Klient poniesie jej koszty w wysokości wynikającej z umowy jaką zawarł z osobą trzecią świadczącą na jego rzecz określoną usługę umożliwiającą porozumiewanie na odległość.
    11. Klient może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez Sklep Internetowy w celu ułatwienia procesu składania kolejnego zamówienia poprzez rejestrację Konta. W tym celu Klient powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego Konta. Login i hasło są ciągiem znaków ustalanych przez Klienta, który ma obowiązek zachowania ich w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich. Klient ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji danych oraz usuwania Konta.
    12. MyHeart dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Sklepu Internetowego.
    13. MyHeart będzie, w miarę możliwości, informowała o przerwach technicznych i czasie ich trwania np. poprzez umieszczenie odpowiednich komunikatów na stronie głównej Sklepu Internetowego.
  4. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

    1. Klient zamawia Produkty poprzez interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym. Zamówienie określa m.in. jakie Produkty, po jakiej cenie i w jakiej ilości Klient chce zamówić oraz miejsce i sposób dostawy.
    2. W ramach składania Zamówienia Klient zobowiązany jest podać swoje dane identyfikujące, numer telefonu kontaktowego, adres e-mail, zapoznać się z Regulaminem oraz zaakceptować wszystkie jego postanowienia.
    3. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego i udostępnionego w nim formularza Zamówienia należy dokonać wyboru Produktów, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne w Sklepie Internetowym. Wybór zamawianych Produktów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do Koszyka.
    4. Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych, w Koszyku wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
      1. przedmiotu Zamówienia;
      2. jednostkowej oraz łącznej cena zamawianych Produktów, w tym kosztów dostawy (jeżeli dotyczy) oraz wszelkich dodatkowych kosztów, jeżeli występują;
      3. wybranego sposobu dostawy;
      4. czasu dostawy (w Dniach Roboczych).
    5. Najpóźniej bezpośrednio przed złożeniem Zamówienia MyHeart dostarcza Klientowi informacje o łącznej cenie Towarów oraz o wszelkich dodatkowych opłatach i kosztach, w tym kosztach dostawy.
    6. Do chwili kliknięcia na przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” Klient ma możliwość zmiany wybranego Towaru oraz modyfikacji wprowadzonych danych. W tym celu należy użyć przycisku „Zmień” i postępować zgodnie z wyświetlanymi komunikatami i informacjami dostępnymi w Sklepie Internetowym.
    7. Zamówienie jest złożone z chwilą kliknięcia przez Klienta na przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” widoczny w formularzu Zamówienia. MyHeart potwierdza otrzymanie Zamówienia. W przypadku wybrania formy płatności przelewem tradycyjnym, MyHeart wskazuje numer rachunku bankowego, na który należy wpłacić cenę za Produkty.
    8. MyHeart przystępuje do realizacji Zamówienia dopiero po otrzymaniu płatności za Zamówienie, o czym powiadomi Klienta w osobnej wiadomości e-mail. Brak płatności w ciągu 5 Dni Roboczych od złożenia Zamówienia oznacza anulowanie Zamówienia.
    9. MyHeart przesyła Klientowi niezwłocznie oświadczenie o przyjęciu Zamówienia do realizacji w formie wiadomości e-mail, która zawierać będzie również potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia, a także załącznik w postaci niniejszego Regulaminu oraz fakturę VAT lub paragon.
    10. Umowę sprzedaży uważa się za zawartą z momentem złożenia przez Klienta zamówienia.
    11. MyHeart dokumentuje sprzedaż Towarów wystawiając fakturę VAT lub paragon. Klient akceptuje wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej na adres e-mail podany w trakcie składania Zamówienia. Za chwilę otrzymania faktury przez Klienta uznaje się chwilę doręczenia wiadomości e-mail z fakturą na adres e-mail Klienta. Przez doręczenie rozumie się przesłanie wiadomości e-mail z fakturą na serwer pocztowy Klienta.
    12. W ramach Sklepu Internetowego MyHeart nie umożliwia złożenia zamówienia w inny sposób niż wskazany w niniejszym punkcie, w szczególności w ramach tej usługi nie jest możliwe zawarcie Umowy sprzedaży w fizycznej obecności obu stron umowy.
  5. PŁATNOŚCI

    1. W ramach Sklepu Internetowego dostępne są następujące płatności:
      1. szybkie płatności za pośrednictwem operatora PayU w tym płatność kartą
    2. Dla realizacji płatności Sklep Internetowy korzysta z usług zewnętrznego dostawcy usług płatniczych, tj. PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, krajowa instytucja płatnicza, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.944.000 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444.
    3. W celu dokonania płatności takim przelewem Klient zostanie przekierowany na strony internetowe wybranego dostawcy. Przed dokonaniem płatności Klient powinien każdorazowo zapoznać się z regulaminem świadczenia usług przez dostawcę płatności oraz z treścią żądanych przez niego zgód.
    4. Następnie należy zalogować się za pomocą danych dostępu do bankowości internetowej oraz potwierdzić płatność.
    5. Prowizje zewnętrznych usługodawców za korzystanie przez Klienta z tej formy płatności pokrywa MyHeart, z wyłączeniem opłat i prowizji pobieranych przez bank prowadzący rachunek bankowy Klienta.
    6. W ramach Sklepu Internetowego MyHeart nie umożliwia dokonywania płatności w inny sposób niż wskazany w niniejszym punkcie, w szczególności gotówką za pobraniem.
    7. Akceptując niniejszy Regulamin Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie przez MyHeart faktur, faktur korygujących i duplikatów tych dokumentów w formie elektronicznej na podany przez Klienta adres mailowy (to jest na adres mailowy podany przez Klienta podczas rejestracji, w skutek aktualizacji danych w koncie Klienta lub podczas składania Zamówienia).
  6. DOSTAWA TOWARÓW

    1. Dostawa Towarów odbywa się na terytorium Polski pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia i odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej.
    2. MyHeart informuje Klienta o możliwych sposobach, czasie dostawy (w Dniach Roboczych), dostępnych terminach i kosztach i ewentualnych ograniczeniach dostawy poprzez formularz Zamówienia lub w wiadomości e-mail zawierającej potwierdzenie Zamówienia.
    3. MyHeart informuje Klienta o ograniczeniach dotyczących dostawy, najpóźniej na początku składania Zamówienia.
    4. Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika dostawcy spisania właściwego protokołu.
  7. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

    1. Klientowi przysługuje na podstawie art. 27 Ustawy o Prawach Konsumentów prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33-34 Ustawy o Prawach Konsumenta.
    2. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
    3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumentach, na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego Regulaminu lub w innej formie zgodnej z Ustawą o Prawach Konsumentów.
    4. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Klientowi otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy na Trwałym nośniku.
    5. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, Umowa sprzedaży jest uważana za niezawartą.
    6. Klient ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
    7. Sprzedawca dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
    8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Klient do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    9. Klient odsyła Produkty będące przedmiotem Umowy sprzedaży, od której odstąpił na koszt Sprzedawcy – z zastrzeżeniem pkt 7.10.
    10. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia Produktów inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
    11. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będącego przedmiotem Umowy sprzedaży, a będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
    12. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży złożonego przez Klienta zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie zwróci Klientowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Ustawy o Prawach Konsumentów.
  8. GWARANCJA I RĘKOJMIA

    1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktów. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy sprzedaży.
    2. W przypadku Produktów wyprodukowanych przez podmioty trzecie, Klientowi przysługuje gwarancja, jeśli jest dołączona do takich Produktów przez producenta bądź dystrybutora. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane Produkty. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej.
    3. Jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta.
    4. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może:
      1. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
      2. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy;

      chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jeżeli jednak rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

    5. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
    6. Klienta nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
    7. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na adres reklamacyjny, a jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Klient byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedawcę Klient jest upoważniony do odesłania rzeczy na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedawcy.
    8. Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedawca.
    9. Sprzedawca obowiązany jest przyjąć od Klienta rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy.
    10. Jeżeli Klient zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
    11. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Klientowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Klientowi.
    12. Roszczenie Klienta o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Klientowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Klientowi.
    13. Jeżeli z powodu wady rzeczy Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny, może on żądać naprawienia szkody, którą poniósł przez to, że zawarł umowę, nie wiedząc o istnieniu wady, choćby szkoda była następstwem okoliczności, za które Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, a w szczególności może żądać zwrotu kosztów zawarcia umowy, kosztów odebrania, przewozu, przechowania i ubezpieczenia rzeczy, zwrotu dokonanych nakładów w takim zakresie, w jakim nie odniósł z nich korzyści, a nie otrzymał ich zwrotu od osoby trzeciej oraz zwrotu kosztów procesu. Nie uchybia to przepisom o obowiązku naprawienia szkody na zasadach ogólnych.
  9. DANE OSOBOWE I ICH PRZETWARZANIE

    1. Zgodnie z art. 4a Ustawy o Prawach Konsumentów oraz art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO MyHeart oświadcza, że jest administratorem danych osobowych Klienta i przetwarza je zgodnie z RODO i Ustawą o Ochronie Danych Osobowych.
    2. MyHeart przetwarza dane osobowe na podstawie art. 6. ust. 1 lit. b RODO – w zakresie wykonywania zobowiązań umownych w celu obsługi Zamówienia i realizacji Umowy sprzedaży, jak również praw Stron wynikających z zawartej Umowy sprzedaży.
    3. Klient posiada prawo: dostępu do swoich danych osobowych i informacji na temat sposobu ich przetwarzania, żądania ich sprostowania, żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia w dowolnym momencie zgody na ich przetwarzanie, prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Prawa te mogą w szczególnych przypadkach podlegać ograniczeniom wynikającym z przepisów. Powyższe prawa można realizować kontaktując się z administratorem lub inspektorem ochrony danych.
    4. MyHeart oświadcza, że dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.
    5. MyHeart oświadcza, że dane Klientów będą przekazywane firmom kurierskim w celu realizacji Zamówienia, biuru rachunkowemu w celu dokonania księgowania, kancelarii prawej w przypadku wystąpienia sporu między Stronami oraz innym podmiotom, których udział jest niezbędny w celu wykonania Umowy sprzedaży.
    6. MyHeart stosuje mechanizm plików „cookies”, które podczas korzystania przez Klientów ze Sklepu Internetowego, zapisywane są na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. Stosowanie plików „cookies” ma na celu poprawne działanie Sklepu Internetowego na urządzeniach końcowych Klientów. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Klientów ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. Każdy Klient może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. MyHeart wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Sklepu Internetowego.
    7. Korzystanie ze Sklepu Internetowego skutkuje akceptacją polityki prywatności na stronie www.lbear.pl/polityka-prywatnosci.
  10. PRAWA AUTORSKIE

    1. Wszelkie prawa autorskie do Sklepu Internetowego oraz Treści przysługują MyHeart. Nie można bez zgody MyHeart wykorzystywać, kopiować, modyfikować Sklepu Internetowego ani Treści ani jakichkolwiek utworów będących częścią Sklepu Internetowego lub Treści.
    2. Żadna osoba nie może w szczególności wykorzystywać wzorów Produktów ani ich przerabiać.
  11. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

    1. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sytuacji, gdy Klient nie jest usatysfakcjonowany z realizacji Zamówienia.
    2. Reklamacje mogą być zgłaszane pisemnie na adres siedziby MyHeart we Wrocławiu, ul. Henryka Sienkiewicza 106 lok. 3a, 50-348 Wrocław lub pocztą elektroniczną na adres zamowienia@lbear.pl, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od zaistnienia stanu lub wystąpienia zdarzenia, będącego przyczyną reklamacji (decyduje data stempla pocztowego).
    3. Sprzedawca sugeruje, aby reklamacja składana przez Klienta zawierała co najmniej następujące informacje: a) dane Klienta pozwalające na identyfikację; b) numer zamówienia; c) dokładny opis nieprawidłowości będącej przedmiotem składanej reklamacji, d) opcjonalnie Klient może zaproponować sposób usunięcia nieprawidłowości wskazanej w reklamacji lub skierować roszczenie wynikające z praw z tytułu rękojmi za wady fizyczne.
    4. MyHeart jest zobowiązana do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania reklamacji i udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację w sposób, w jaki otrzymał reklamację i na adres, z którego otrzymał reklamację. Termin rozpatrzenia reklamacji może być w uzasadnionych przypadkach wydłużony, a MyHeart jest zobowiązana powiadomić o tym fakcie Klienta przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
    5. Decyzja Sprzedawca w przedmiocie reklamacji jest ostateczna i wiążąca.
    6. Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne, nie wyłącza prawa Klienta do niezależnego od postępowania reklamacyjnego dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.
  12. ZMIANY REGULAMINU

    1. MyHeart zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w przypadku zaistnienia ważnej przyczyny, takiej jak:
      1. zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mających wpływ na świadczenie usług przez Sprzedawcę;
      2. zmiana warunków technicznych świadczenia usług przez Sprzedawcę na rzecz Klientów, w tym związanych z postępem technicznym lub technologicznym;
      3. zmiana organizacyjna lub prawna w zakresie działania Sklepu Internetowego lub Sprzedawcy.
    2. MyHeart jest zobowiązana do powiadomienia o planowanej zmianie Regulaminu oraz do udostępnienia treści nowego regulaminu w Sklepie Internetowym na co najmniej 7 (siedem) dni przed wejściem w życie nowego regulaminu.
    3. W wyjątkowych sytuacjach, w szczególności jeśli zmiany Regulaminu wynikają ze zmiany powszechnie obowiązującego prawa, okres, o którym mowa w pkt 12.2 Regulaminu, może zostać skrócony adekwatnie do okoliczności uzasadniających skrócenie tego okresu.
    4. Nowy regulamin wchodzi w życie w dniu ustalonym w treści powiadomienia o zmianie Regulaminu, z zastrzeżeniem treści postanowień pkt 12.3 Regulaminu.
    5. Zmiany regulaminu nie powodują naruszenia praw nabytych Klientów, co w szczególności oznacza, iż Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień regulaminu.
  13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

    1. Strony zobowiązują się rozstrzygać polubownie wszelkie spory wynikłe przy realizacji Umowy sprzedaży. Sprzedawca wyraża wolę do rozwiązywania sporów powstałych na gruncie zawartej umowy sprzedaży na drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkim Inspektoratem Inspekcji Handlowej we Wrocławiu (adres: ul. Ofiar Oświęcimskich 15A, 50 – 069 Wrocław) lub procesu przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Dolnośląskim Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej we Wrocławiu (szczegóły pod adresem: https://wiih.ibip.wroc.pl/public/?id=116915) lub na drodze równoważnych i zgodnych z prawem metod przedsądowego lub pozasądowego rozwiązywania sporów wskazanych przez Klienta. Sprzedawca informuje, iż pod adresem internetowym http://ec.europa.eu/consumers/odr Komisja Europejska udostępniła ogólnodostępną platformę internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platformę ODR).
    2. Jeżeli Stronom nie uda się rozstrzygnąć sporu polubownie, sądem właściwym dla jego rozstrzygnięcia będzie sąd powszechny właściwości ogólnej lub przemiennej według wyboru Strony.
    3. Jeżeli właściwy sąd uzna, iż jakiekolwiek postanowienie Regulaminu jest niezgodne z prawem, postanowienie to zostaje wyłączone, a w pozostałej części postanowienia Regulaminu pozostają ważne i wiążące pomiędzy Stronami, o ile w tej części są wystarczające do realizacji Zamówienia.
    4. Umowa sprzedaży podlega prawu polskiemu.
    5. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną oraz Ustawy o Prawach Konsumenta.
    6. Regulamin został opublikowany oraz udostępniony w Sklepie Internetowym w dniu 16.06.2023.
    7. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania.

Pobierz aplikacje

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki. Czytaj naszą politykę prywatności.